شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

در ابتدای سه ماهه ی سوم

1391/4/2 18:20
نویسنده : مامان
276 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته به حساب دکتر و هفته دیگه به حساب سونو ، سه ماهه دوم هم تموم میشه لبخند

عجیب دلم براش تنگ میشه از الان ! ناراحت

این سه ماه  رو خیلی دوست داشتم ، خیلی اتفاقای جالب و هیجان انگیزی توش افتاد ، اولین تکون های شازده کوچولو ، فهمیدن جنسیت ، واکنش های بامزه ی شازده کوچولو به صدا ی محیط ، واکنش به مزه ها و مخصوصا تاثیر جالب قهوه ! شکمی که هی بزرگ تر شد و بارداری مو رسمی تر کرد ! سونوگرافی هایی که ملاقات های من و نی نی بود !‌  و خیلی اتفاقای کوچیک و بزرگ دیگه 

و بیشتر همه انس گرفتن من با تکون ها و لرزش های شازده کوچولو ! قلب

راستش از فکر اینکه روزی باشه که این تکون ها نباشن ... یه جوریم میشه ! ناراحت

میدونم خودت رو در آغوش میگیرم پسرکم ، ولی هیچ وقت این دوره دو نفرمون تکرار نمیشه ! که همه چی فقط بین خودمون دوتا و بدون حتی کلمه ای شکل میگیره ... دوست دارم این ارتباط رو 

- امروز بابای شازده کوچولو آروم و دورانی شکمم رو ماساژ میداد با روغن ، به محض اینکه دستش رو برمیداشت شازده کوچولو شروع میکرد به چرخیدن این دفعه !‌ نوبتی بود گمونم!نیشخند کلی خندیدیم ، من که قند تو دلم آب میشد زبان 

-الانم که دارم مینویسم داری برای خودت وول میخوری پسرکم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)