شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

مگه تو خواب ببینم!

1391/4/4 17:51
نویسنده : مامان
219 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی از اون عاشقان سینه چاک سفریم که هر جور سفری رو هم دوست داریم و اصلا سخت نمیگیریم که این سفر با بهترین امکانات و هتل خوب و ... باشه یا یه سفر ساده با چادر سفر و هیچ امکانات رفاهی ، بیشتر دنبال اینیم که بهمون خوش بگذره (‌به سبک خودمون! )‌ چشمک

اما همین زن و شوهر عشق سفر آسون گیر الان شش ماهه هیچ جا نرفتن! فقط به خاطر گل روی شما! 

بله عزیزم ! از وقتی تشریف فرما شدی مادر خانوم داره خودشو میکشه که آقای پدر دستشو بگیره ببره تا یه  ولایتی ، دشتی ، کوهی جایی سیاحت ، اما پدری که ایشون باشن ! هیچ رقمه اجازه نمیدن 

میگن خطر داره ناراحت

خلاصه که وقتی تا الان که دکترهاشم اجازه میدن ما سفر نرفتیم ، دیگه از الان به بعدش که اصلا نمیشه جایی رفت ، من که دارم با تپل شدن روز به روز شما سنگین تر میشم و خب حتما خطر سفر هم بیشتر

اما

اما ببین چقدر من خسته م که تو خواب و رویام هم پر شده فکر سفر ! 

این چند وقت همه ش تو حسرت رفتن به کنار دریا و ساحل بودم ، طوری که چند شب پیش تمام مدتی که خواب بودم ، خواب دیدم کنار دریا نشستم پاهام تو آب و با موجها بازی میکنم ، و از همه جالبتر اینکه با شازده کوچولو م هم که تو دلم بود صحبت میکردم !!!

صبح که بیدار شدم واقعا احساس میکردم تمام دیشب رو تو ساحل گذروندم! (‌توخوابم هم شب بود!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیـه ی عـشـق
9 تیر 91 21:20
اخیییییییییییییییی
نینی که بیاد با هم میرین
دریا که به شما نزدیکه...


خدا کنه !
راستی چه جوری حساب کردی که دریا به ما نزدیک شد؟!‌‌

از جنوب که اقلا دستم کم هشت ساعت فاصله داریم ! تا شمالم که هیچی ولش کن ! )