شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

خیلی گرمه !

1391/3/31 5:06
نویسنده : مامان
230 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هوا حول و حوش پنجاه درجه ست همش، واقعا گرمه ! حالا به این هوای دل انگیز خاک هم اضافه بشه دیگه فکر کن چی میشه!!

گرمی هوا  و ضعف شدید جسمی من باعث شده نتونم یه بازار و خرید یه باره و یه جا برم ، که البته هیچ ایرادی هم نداره!

عجله ای ندارم! هنوز سه ماه دیگه تا اومدن شازده کوچولو وقت هست ، ولی خب هم تو این شلوغی های فکری من و در هم برهم شدن کار هام یه زنگ تفریح شده این خریدای پراکنده ، هم اینکه همه مغازه هایی که سر میزنیم با خوشحالی وعده گرون شدن جنسا رو تا تابستون میدن ! 

واقعیت اینه که خرید برای نی نی یا همون سیسمونی واقعا از اون چیزی که به نظر میاد سخت  تره 

من از اول برنامه م بر این بود که فقط وسایل ضروری و کاربردی بخرم ، تا هم با این جابه جایی های مستاجری و کمبود جا برای خودمون مشکل درست نکنم هم اینکه حالا قرار نیست هنوز نی نی نیومده همه چیزایی که قراره تا چند سال بعد شااااید لازمش بشه رو داشته باشه ! 

همه هم میگن لذت خرید با خود نی نی یه چیز دیگه ست

با این حال همه ش به خودم میام میبینم دارم زیاد خرید میکنم ! البته فعلا فقط لباس ها نوزادی تا یکسال رو خریدم و از همه شون هم راضی م و قراره دیگه اضافه شون نکنم ،

اما با این حال باز احتمال میدم که یه سری ها آخر یا کوچک باشن یا به فصل مورد نظر نخورن 

بله ... ! وسط این همه کار و گرفتاری هایی که بابت جمع کردن آتلیه واسم درست شده ، سماجت عجیبی داره مغزم که حتما یه ساعتی در روز رو فقط به این خرید ها ی خوشگل و خوشمزه فکر کنم ! 

-همچنان کسل و خسته م ، ضعف هم دست بردار نیست ! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
31 خرداد 91 8:03
سلام مامانییی عزیزم خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...
آیـه ی عـشـق
31 خرداد 91 17:37
لباسای نی نی مبارکش باشن همه میگن تابستون قراره گرون بشه (کلا چه چیز کِی ارزون شده؟؟)
سودی مامان خرزوخان
3 تیر 91 16:38
سلام به شما مامی شازده کوچولو خیلی وبلاگ قشنگی دارین خوشحال می شم به منم سر بزنین..! بای