شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

مدل کوچولو ی من !

1391/10/16 11:50
نویسنده : مامان
224 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از کلی تنبل بازی و چه کنم چه نکنم و استخاره ! بلخره پاشدم چند تا عکس از رادمهر بگیرم ، روز سه ماهگیش نتونستم بسکه درگیر دل درد بود، بند و بساط رو علم کردم برای عکاسی و خدا خدا میکردم باباش بتونه برای خندوندنش بیاد کمک، آخه با اینکه همه ی حالت هاشو دوست دارم و کلا اعتقاد دارم نی نی باید تو عکس کاملا رفتار طبیعیه خودشو نشون بده ، اما ازطرفی هیچ عکس درستی از خنده هاش نداشتم و میخواستم این دفعه اختصاصا از خنده هاش عکس بگیرم! 

آخه بچه به این خنده رویی نباید دو تا عکس خنده رو داشته باشه؟! 

خلاصه که مشغول شدیم و این بار بر خلاف تصورم پسرک انگار کلی هم از عکاسی خوشش اومده بود! اصلا اصراری نداشت برش داریم و بغلش کنیم!‌ با خوشحالی به نور و دوربین و منو وباباش نگاه میکرد! با دستاش بازی میکرد و در کمال تعجب من ، کلی واسمون خندید! 

عاشقتم کوچولوی من ! از الان باید خودتو با یه مامان عشق عکس و پیله سازگاری بدی مادر! خدا صبر بهت بده!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهشاد(مادر رادین و راستین)
20 دی 91 17:57
ماشالله ... خداحفظش کنه ........ عروسکه دلم برات تنگ شده ... مواظب خودتون باشین عید می یام شهرتون ...
مامی هومان
21 دی 91 13:56
وووووووی جیگرنو خنده روی خاله ...فدات شم مامانت خیلی هنرمندههههههههه
مامان کیان کوچولو
28 دی 91 20:25
وووووووووووووی عجب عکس قشنگی ... ماما نی تو رو خدا بیشتر عکس این پسر ناز وبذار
آوا مامان مها
18 فروردین 92 14:40
خيلي خوشتيپي خاله جون. البته لختت خوشگل تره.