شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

کوچولوی خوش اخلاق

1391/10/20 17:36
نویسنده : مامان
306 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر بین خواب بعد از ظهرش بیدار شده و شیر میخواد، بغلش کردم و شیر میخوره تو خواب و بیدار، که یه دفعه... عچچچووووو !‌ یه عطسه که هرکاری کردم نرفت پی کارش ! 
رادمهرکم با چشمای سرخ و ترسیده کلی جا خورده و سینه هم از دهنش درومده ! با بهت نگاهم میکنه !
 از خجالت و شرمندگی نمیدونم چیکار کنم! و با نگرانی نگاهش میکنم . چهرش به ش میخوره که الانا بزنه زیره گریه ... ولی ، یهو با خنده ی شیرین ش غافلگیرم میکنه !‌

جان دلم کوچولوی خوش اخلاق و مهربونم ! ممنون که از مامانی به خاطر این عطسه ی ناغافلی ناراحت نشدی ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهشاد(مادر رادین و راستین)
20 دی 91 18:00
ماهک جون این پسر رو طلا بگیر راستین جون من خیلی بد اخلاقه ... کم می خنده و کلا زیاد تحویلمون نمی گیره.....