شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

شصت و هفت روزگی

1391/9/20 14:08
نویسنده : مامان
188 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی با یه بچه ی دوماهه ، یعنی زندگی با یک دست ! باید بتونین در حالی که نی نی رو بغل گرفتین خونه رو جمع و جور کنین ، تایپ کنین ، غذا رو هم بزنین ، کوکو ها رو زیر و رو کنین و ...
اونم درحالیکه روز به روز تپل مپل تر هم میشه ! درد دست و خواب رفتن و خشک شدن پاها هم که دیگه عادی شده ! به خاطر خوابوندن نی نی رو ی پا همیشه خدا پاها دردناکن ، صبحا به خاطر ساعتها دست زیر سر نینی گذاشتن و شیر دادن هم باید از یه دست برای چند دقیقه اول صرف نظر کرد!  

عوض همه اینا چی داریم؟ یه جفت چشم شاداب و زنده که صبح سحری در حالی که پای سینه خوابیده سرشو چرخونده بالا و خوشحال و خندون بهت خیره شده ! و تا بهش نگاه میکنی زیونش و تا ته در میاره و اینجوری بهت صبح بخیر مخصوص میگه!

دو روزه پسرک سرش رو به سمت ما میچرخونه حتی اگه پشت سرش باشیم(‌پیش ازین با چشماش دنبالمون میکرد)  الان قشنگ دنبالمون میکنه با سرش. و به محض اینکه موفق میشه تر چشمای ما نگاه کنه خنده بهشتی شو تحویل میده و طبق معمولا مراسم زبون درازی!!!

-- دل دردهای پسرک خیلی کمتر شده اما هنوز غافلگیر میشیم، مثلا یکی دوروز عالی و بی مشکله راحت میخوره راحت میخوابه و بعد یه روز تمام صبح تا شب رو با حیغ و گریه میگذرونیم، صبورانه این روزا رو هم میگزرونیم به امید تموم شدنشون !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیان کوچولو
20 آذر 91 15:57
عزیزم عکس گل پسر و نمیزلری ؟؟؟
ninipics
24 آذر 91 18:46
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... رادمهر جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com