شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

هفتاد روزگی پسرک و بلاخره ...پستونک!

1391/9/23 14:07
نویسنده : مامان
222 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل چند باری سعی کردم واسه وقتایی که میخواد زور بزنه و نیاز داره چیزی بمکه پستونک بدم بهش اما موفق نشدم هم خودش نمیگرفت هم خودم دلم نمیومد میترسیدم مک زدناش با پستونک خسته ش کنه و شیر درست نخوره ، اما دیروز باز گفتم یه امتحانی بکنم ، آخه چند شب بود الکی الکی شیر خوردن رو طولانی میکردو با مک زدن میخوابید . این شد که بعد از شیردادن پستونک رو گذاشتم دهنش ، همین جور بهم ذل زده بود چند باری شوتش کرد بیرون و خندید !!! فکر داریم بازی میکنیم لابد! بعد خیلی راحت شروع کرد به مکیدن و همین جور به من خندیدو نگاه کردو خوابید ! باور م نمیشد ! مدتها بود بدون رو پا گذاشتن نخوابیده بود ! خلاصه که شنگول و منگول و خوشحال شدیم ! 

از دیروز هم چند باری امتحان کردم و دوباره بهش پستونک دادم ، بد نبود میگرفت ، حالا مسئله اینه من نمیدونم چرا پستونک خوردنشو میبینم جگرم کباب میشه ! همچین دلم میسوزه براش ...! 

پسر گلم هفتاد روزه شد ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
23 آذر 91 14:07
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
باران قلنبه
25 آذر 91 16:38
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5