شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

خواب فرشته ها

1391/8/25 16:42
نویسنده : مامان
304 بازدید
اشتراک گذاری

الان روی پاهام خوابیدی فرشته کوچولوی من 

با صدای بلند میخندی ، و من ذوق میکنم ! قند تو دلم آب میشه از صدای خنده ت پسرکم ... حتما داری خواب فرشته ها رو میبینی نه؟

اونقدری غرق تماشا و لذتم که دلم نمیاد بلند و برای بیرون رفتن آماده بشم ، کاش زمان این جور وقتا متوقف میشد تا میتونستم حالا حالاها خنده ی شاد و قشنگت رو نگاه کنم و کیف کنم ! 

از دیروز یهو شروع کردی به اغو بغو کردن تو جواب کسی که باهات حرف میزنه و خنده های خوشگل و دل آب کن تحویل میدی ! 

راستی دیروز تو چهل و دو سه روزگی رفتیم بهداشت و خدا روشکر از وضعیت رشدت کاملا راضی بودن ، شدی پنج کیلو و دویست ، با قد پنجاه و هفت . 

رون هات داره تپلی میشه و من هی موقع عوض کردن پوشک دلم میخواد گاز گازیت کنم ! همچنان لپ چندانی نداری ولی غبغب داری چه جوررر! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)