شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

تولد یک فرشته

1391/7/19 0:12
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت احتمالا چند دقیقه ای از هشت صبح روز چهار شنبه دوازده مهر گذشته بود که یه فرشته پاک و مهربون دنیا اومد ، یه کوچولوی سفید و ناز و دوست داشتنی که اول صداشو شنیدم بعدم خودشو دیدم !‌

کوچولو و ظریف و شگفت انگیز!‌ اولین چیزایی که گفتم اینا بود . سلام پسرم ...!سلام عزیزم ...!  تو واقعا پسر منی؟ و یهو همه استرس ها درد ها و خستگی ها جاشو داد به خنده ، خنده ، خنده ! و شعفی که هنوز هست ، هر بار که میبینمش ! 

خدایا بخاطر این هدیه فوق العاده ممنونم! باید اعتراف کنم با اینکه نه ماه تموم منتظر اومدنش بودم هرگز تصوری از این هدیه تا این حد دوست داشتنی و شگفت ، نداشتم ! 

رادمهر ، پسر نازنین و دوست داشتنی من و همسر جان ، با وزن سه و کیلو و هفتاد و قد پنجاه سانت ، بدنیا اومد ، اومد و زندگی ما رو وارد یه فصل جدید و البته تمام نشدنی کرد! 

این روزا خیلی زمان به سرعت میگذره و همه وقت من با کمال میل در اختیار شازده کوچولوی خونه ست!‌

به زودی میام و باز مینویسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیر عباس)
20 مهر 91 16:11
سلام ...خیلی زیبا نوشتی ... خدا برات نگهداره ... انشالله همیشه باهم و در کنار هم شاد باشین و همیشه همیشه از ته قلبتون بخندین ... پسر نازی دارین خدا براتون نگهداره ... من با دیدن بچه های ناز توی نی نی وبلاگ برای لحظه ای داغ پرکشیدن پسرم و فراموش میکنم ... خدا برات نگهداره عزیزم
مامان کیان کوچولو
28 مهر 91 23:26
وااااااااااااااای سلام سلام ... مبارک باشه عزیزم ... به سلامتی قدمش مبارک ... هورررااااااااااااا .. مامانی زودی بیا عکس ن ی نی رو بذار تو رو خدا دلم آب شد ...