شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

آخرین ساعت های دو قلب در یک بدن داشتن !

1391/7/11 22:50
نویسنده : مامان
202 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک گلم ، کمتر از ده ساعت دیگه اتفاق مهمی برای هردوی ما میفته !
تو پا به دنیا میذاری ، من ... مادر میشم !
دقیقا نه ماه ! چهل هفته تمام توی دلم زندگی کردی ، رشد کردی ، و حالا دیگه وقت اومدنه !

-

هیجان غیر قابل توصیفی دارم ، بیمارستان ،جراحی و حواشی اون و .... شوق دیدن تو !
نمیدونم چی بگم!‌ چیزی برای گفتن ندارم! اینقد حس های قاطی پاتی و مختلف دارم!‌

-

با آقای پدر رفتیم کارای پذیرش رو کردیم و یه چرخی هم تو بیمارستان زدیم واسه آشنایی !
بعدم رفتیم یه عالمه  شلغم و لیمو شیرین و پسته خریدیم و تا الانم مشغول خوردن بودیم !
هه آخه جفتمون حسابی سرما خوردیم! واقعا بی انصافیه این همه مدت مریض نشدم ، حالا روز آخری !

خدا کنه فردا عطسه هام تموم شده باشه نمیدونم با اون بخیه ها چی به سر م میاد هی عطسه هم بکنم !

خدایا بارداری رو بر من آسان کردی، زایمان رو هم بر من آسان کن ! چشم امید فقط به لطف توست ، پسرم رو مثل همیشه به خودت میسپارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان امیر عباس)
11 مهر 91 22:57
سلام ...انشالله پسر نازتو صحیح و سالم به دنیا بیاری... تورو خدا برام دعا کن ...خواهش میکنم
آیه ی عشق
12 مهر 91 21:28
مبارکه ماهکـی... خیلی خیلی خیلی مبارکه الهی که قدم گل پسر سرشار از برکت و روزی باشه خیلی خیلی خیلی خوشحالم و بیصبرانه منتظر دیدنِ روی ماه شازده پسرت هستم... حسابی مواظب خودت باش
آوا
15 مهر 91 21:00
قدمش مباركككككككك زود بيا عكس شازده كوچولو نازمون رو بذار.
مامان کیان کوچولو
17 مهر 91 11:45
عزیزم مبارک باشه .. اصلا نترس سزارین خیلی هم بهتره .. خدا خودش هواتو داشته باشه دوستم ...