شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

سزارین یا طبیعی؟ مسئله این است !

1391/7/9 1:35
نویسنده : مامان
180 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک سرش تو لگن نیومده {#emotions_dlg.e31} اوضاع برای زایمان طبیعی خوب پیش نمیره، امروز دکتر بودم ، البته دوتا دکتر! ساعتها تو مطب ها بودم و خدا میدونه چقدر خسته م... 

دکتری که ماه هاست میرم پیشش و چند هفته س هی صحبت سزارین رو میکنه به خاطر قند ، امشب دیگه رسما گفت باید بیای برای سزارین و نمیتونیم بیشتر صبر کنیم ، چون قند ت  بالاست و ریسکه بخوایم برای طبیعی صبر کنیم ، حتی با وجود اصرار من برای القای زایمان طبیعی بازم گفت میای آمپول فشار رو میزنی و آخرم سزارین میشی ! و با اینکه تاریخ سونو برای زایمان دوازدهم هست نسخه بیمارستان رو برای فردا یعنی نهم نوشت و آخرش م گفت باز تصمیم با خودته ! با مسئولیت خودت میخای صبر کنی هم صبر کن ...

ناراحت و شوکه ! راه افتادیم رفتیم پیش دکتر دیگه ای که قرار بود اگه کار طبیعی پیش رفت بیاد بالای سرم برای زایمان ، اون هم معاینه کرد باز ، و نظر ش کمی متفاوت بود ، میگفت قندم اونقدر بالا نیست که لازم باشه فورا سزارین کنم ، اما وضعیت لگنی رو مناسب ندید و گفت نمیشه گفت میتونی حتما طبیعی و راحت زایمان کنی ، و ممکنه آخر به سزارین هم بکشه 

اما باز گفت صبر کردن هم بستگی به وضعیت جنین داره و باید نوار قلب جنین رو بگیریم و سونو بیوفیزیکال بدم ، که نوار قلب رو همون موقع دادم خیلی خوب بود، حالا فردا هم سونو رو میدم ببینم چه جوریاست

من واقعا اشتیاق و علاقه زیادی دارم و داشتم که این زایمان طبیعی انجام بشه ، اما انگار دیگه نمیتونم مطمئن باشم که بتونم ، مخصوصا که سلامت پسرک الان از همه چیز مهم تره برام

خدایا کمک کن بهترین  تصمیم رو بگیرم ، خدایا زایمان رو برای همه مامانا و من آسون کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آوا
11 مهر 91 8:08
عزيزم نگران نباش. حتما مصلحتي در كار بوده. انشالله هر طوري مياد راحت و سالم باشه.