شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

یه روز پر فعالیت !

1391/3/19 23:54
نویسنده : مامان
149 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه لحظه هم زمین ننشستی ها مادر!!!

تمام روز داشتی اون تو میزدی و میکوبیدی‌! شکم منم هی میپره این ور میپره اون ور!

خوشحالم عزیزکم ، خیلی خوشحالم که تو رو تو وجودم دارم ، خدای مهربونم شکرگذارتم

- کنترل قند بارداری تنها چیزیه که شیرینیه این روزا رو گاهی به تلخی میزنه ، مدام نگرانم چیزی که میخورم قندم رو بالا نبره ، سخته ! نمیدونم چه کنم؟! بخورم و به خودم برسم که تو شازده کوچولو هم تپلی بشی یا چشم و دلم رو دور کنم از خوردنیای جور واجور!‌ آخه بعد اون چهار ماه نخوردن و حال ِ بد ! اصلا فکر نمیکردم یه روزایی ام حالم خوب باشه و اشتهام فراوون ولی نشه خورد و لذت برد ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
20 خرداد 91 13:54
به جمع کلوب نی نی های ناز نازی شهریور 91 توی نی نی سایت بپوند ، منتظرتیم