شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

یک اعتراف کوچولو !

1391/6/22 4:38
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

از خودم تعجب میکنم ! این همه نوسانات روحی رو نمیتونم کنترل کنم و بابت این نتونستن گیج و سردرگمم .
این آدم حساس و زودرنج رو نمیفهمم! فقط میدونم هرچی هست کار هورمون هاست !
بارداری من رو خیلی صبور کرد ، خیلی آروم کرد ، چون هر لحظه به خودم یاد آوری میکردم دارم مادر میشم ! مادر که اینقد حساس نمیشه !
حتی بیماری که مدتها نمیتونستم از پسش بر بیام تو بارداری موفق شدم اونقدر کمرنگش کنم که دیگه تقریبا کسی یادش نیست که یه زمانی بوده !
همچین قدرت و انگیزه ای بهم داده ...

اونوقت تو این هفته های آخر ... چی داره به سرم میاد؟ کاش بی اونکه دل عزیزترینم رو بشکنم یا خاطره ی بدی به جا بمونه این روزا سپری بشه ، این روزا که باید خیلی قشنگ بگذره مگه نه ؟‌ ..... نه ! ظاهرا همه ش داستانه ! این روزای آخر خیلی سخت تر از همیشه میگذره روی هر دو مون خیلی فشار هست ، هر لحظه که میگذره بیشتر به مسئولیت سنگین بچه داری نزدیک میشیم ، بیشتر به روز اومدنش و ماجرای زایمان نزدیک میشیم ، و هیچ چیز هم قابل پیش بینی نیست !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:15
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir