شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

چند نقل کوتاه در ماه نهم !

1391/6/19 19:01
نویسنده : مامان
206 بازدید
اشتراک گذاری

- خب اینم از سونوی بیوفیزیکال! خدا روشکر نه آب دور جنین کم شده بود و نه حرکاتش مشکلی داشت نه تنفسش...

یه کم گمونم دکتر جون زیادی حساس شده و میخاد یه جورایی به یه راهی این شازده کوچولوی ما رو زودتر بیاره بیرون از اخترکش!

-- به من نیومده یه حرفی بزنم بعدم پاش وایسم ! این همه گفتم دیگه بستنی و قاچاقی خوردن و اینا ممنون ! تا رفتیم سونو گفتیم سلام علیکم گفت برید یه بستنی بخورید بیاین ! چون برای بررسی حرکات نی نی سونو داده شده ، جالبه همچین به زور بستنی رو خوردم ! دلم به حال خودم سوخت !‌ آخه آدم باید دلش بستنی رو بخواد ! نه زورکی !

--- دکتر میگه حرکاتش چطوره؟ میگم اصولا ایشون در حال حرکتن! کمتر وقتی هست که حرکتی نکنه ! بعد منو میفرسته سونو برای بررسی حرکت !!! 

تو سونو گرافی هم دکتر میگه خب بستنی خوردی؟ میگم آره ، مگه آره دیگه هر وقت دیدی تکون نخورد یه بستنی بخور بخواب به پهلوی چپ برات تکون میخوره ... ! 

میخاستم بگم ببخشیدا! این همین جوریش داشت تکون میخورد دیگه با این بستنی هم که تجویز کردین داره دنبال راه میگرده بیاد بیرون! اینقد دست و پاشو کوبوند به دلم بچه که گفتم الان دستی پایی چیزی از یه جای شکمم میزنه بیرون ! نمیفهمن که! بچه منه ‌! من میشناسمش بستنی لازم نداره !‌

---- اگه این کارای عقب افتاده تموم شه همه دغدغه م دیگه میشه این فسقلی که روزا رو بشمرم زود تر بیاد.  اما اونقدر استرس کارای مونده رو دارم که همه ش دعا م اینه که خدایا زودتر نیاد !‌

----- پسرکم هر وقت بیای عاشقونه در آغوشم میگیرمت و دیگه هیچی تو دنیا واسم مهم نیست ، فقط صحیح و سالم بیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیب حوا
19 شهریور 91 20:06
سلام. قلم زیبایی دارین. ولی حیف مطالب شما بازدید کمی داره و افراد کمی از این قلم شیوا و گیرای شما استفاده می کنن. به هر حال وبلاگ داری مصائب خودش رو داره...
مامان کیان کوچولو
21 شهریور 91 23:19
خدارو شکر عزیزم .. .ایشالله که همه چی خوب پیش بره ..منم دایم اینو آزمایش میکردم ... هییی یادش بخیر