شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

دوسالگی

1393/7/12 0:30
نویسنده : مامان
484 بازدید
اشتراک گذاری

و حالا ما یه پسر بچه ی دوساله توی خونمون داریم !

یه پسرک شیرین ، مهربان، باهوووش، خستگی ناپذیر و دوست داشتنییییی !

بی نهایت دوست داشتنی

پیش از اومدن تو چطور فکر میکردم که میدونم دوست داشتن یعنی چی ، عشق یعنی چی ...

تو خود عشقی ، هنوز بعد از دوسال ذره ای از بزرگی و هیجان ورود معجزه وارت به زندگیمون کم نشده 

هر روز که نگاهت میکنم شگفت زده میشم از این همه بزرگی و پیچیدگی خلقت!

خدایا ، چجوری میشه تولد و رشد نوزادی رو دید و سر به سجده نگذاشت؟ 

خودم رو به موج این دریای عمیق و زیبا سپردم که منو هم همراه خودش کنه ، همراه بزرگ شدن این موجود کوچولوی دوست داشتنی که ، وقتی به مسوولیت نگهداری و تربیت ش فکر میکنم تنم میلرزه ، اما من هم با اون دارم یواش یواش بزرگ میشم

گاهی میگم چرا اینقدر  عجله داری برای بزرگ شدن؟؟  صبر کن !  آروم تر! این روز ها رو دوست دارم ببلعم! بچشم ! نفس بکشم 

بسکه بی نظیرن ، بسکه خوبن ! بسکه متفاوتن ! 

حتی حاضر نیستم لحظه ای زندگی رو بدون این کودک شاد و پر انرژی و بی نهایت محتاج به من ، سپری کنم 

چرا که این احتیاج یک طرفه نیست !

منم به تو محتاجم طفل کوچکم

من به تو نیاز دارم ... که باشم ! که یاد بگیرم ...عشق رو ... زندگی رو 

این همه تلاش ، این همه تکرار ، این همه اصرار تو برای یادگرفتن توانایی های اولیه زندگی من رو به سکوت و فکر وا میداره 

اونقدر احساسات و افکار متفاوت و عمیقی رو تو این دو سال و اندی که گذشت تجربه کردم ، که واقعا زبانم از بازگویی و توصیفشون قاصره 

مخصوصا که من نه قلم شیوایی دارم نه زبان گویایی

من اصلا نمیتونم با کلمه عشق و احساسم رو بهت بازگو کنم پسرک شیرینم

اما بدون که بی نهاییییت دوستت دارم 

از خدا میخوام که هیچ وقت تنها ت نذاره ، تا همیشه برای من نگه ت داره 

دلم میخواد با همه ی وجود ت خدا رو درک کنی 

اون وقت من دیگه نگرانی و غمی ندارم

از خدا میخوام کم و کاستی های منو ببخشه و کمکم کنه برای تو کم نذارم 

نه فقط در خورد و خوراک و پوشاک و ... نه ! در شکل دادن به دنیای تو! در آموختن زندگی به تو ! در عشق ورزی به تو !

چرا که هر چه نگاه میکنم میبینم که تو آینه ی من و پدرت هستی !

و این من رو خیلی نگران میکنه 

در مقابل کار های خودم و تربیت خودم ! احساس مسوولیت میکنم ! 

چرا که هر چه کنم بی شک در تو تاثیرش رو میبینم ! 

خدا ی خوب و مهربون 

مواظب پسرکم باش

مواظب  ما باش 

تولدت مبارک پسر پاییزی من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)