شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

پیچ پلیسی !

1391/4/25 3:50
نویسنده : مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم داره جات تنگ میشه و یه جورایی حرکتات خیلی بهم نزدیک شده !‌هه ! منظورم اینه که ... دیگه اصلا حرکت بکنی یا نکنی حس کردنت هیچ کاری نداره ! 

همش یه طرف شکمم به وضوح قلمبه تره !‌ بیشتر وقتا کج و کوله ست شکمم!‌نیشخند

گاهی که کش و قوس میدم تنم رو یا طاقباز خوابیدم و دارم میچرخم ، تو پیچ و تابا قشنگ کله ی سفت و قلمبه ت میاد زیر دستم !  دیشب خیلی محسوس بود ... وای یهو همه احساساتم با هم یه جا جمع شد ! 

ترس و عشقولانه ! و گیجی و منگی و خلاصه نمیدونستم چه کنم !‌هه هه هه ! آخرم نوازشت کردم و کلی قربون صدقه ت رفتم و آروم به چرخیدن ادامه دادم .

هنوز اون تو جات فیکس نشده ، و چرخیدن هات کاملا واضحه!‌ البته کم تر میچرخی نسبت به قبل ، چون جات کمه 

اما همین کم جایی ! باعث شده وقتی میچرخی کاملا در جریان قرار بگیرم ! یهو زیر شکمم خالی میشه ! میچرخی و شکمم کج  و کوله میشه و جابه جا میشی !‌ یه خورده هم میکوبی به در و دیوار شکم که جات نرم شه و بعد آروم میشی !

امشب تو راه برگشت بابا سر یه پیچ یه دور تندی زد ! که داشتیم قل میخوردیم ! همون موقع تو هم یه دور کامل زدی ! اینقد خندم گرفته بود ترسم یادم رفت‌!
راستی من نمیدونم چرا هر چی عکس از نی نی های تو شکم میبینم نی نی ها یه به سر یا به پا عمودی هستن  ، اماکاملا واضحه که جنابعالی افقی هستی بیشتر وقتا رو ! نمیدونم شایدم اشتباه میکنم

اما اکثر وقتا ضربه هات هم توی پهلوی راستمه یا با پاهاته یا با دستات دیگه !

از اونجایی که توصیه میشه دیگه رو پهلو بخوابیم مخصوصا چپ ، منم این کارو میکنم ، اما شما اگه خوشت نیاد با دو سه تا تق تق ! زدن به شکم مامانی کاملا من رو متوجه میکنی که : آی مامان خانوم بچرخ اونوری له شدم ! قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آیه ی عشق
27 تیر 91 18:57
گاهی فکر میکنم وقتی نی نی بدنیا بیاد چقدر دلتنگ این لحظاتی که نوشتی میشیم... مادر شدن، حس غریبیه
آوا
28 تیر 91 19:58
عزيززززززززززم. نترس جاشون تنگ نميشه اونقدر كه خودشون رو تو دلمون و البته اون يكي دلمون جا كردند. منم مدتها ميشينم و فقط به حركت هاش نگاه ميكنم و قربون صدقه اش ميرم.
مامان کیان کوچولو
2 مرداد 91 23:21
عزیزم نمیدونم هفته ی چندمی ؟ ولی اگه آخرا باشی که دیگه بچه چرخیده و سرش پایینه و دست و پاش تو معده و شکمته ... هههههه