شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

دندون های کرسی خودشونو نشون دادن!

1392/9/3 14:03
نویسنده : مامان
187 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دو تا دندون جدید درآورد! و حالا شش تا دندون داره :) 

الان چند روزه پسرک سرما خورده و بی حاله متاسفانه :( اول آقای پدر بعد رادمهر و بعد من . هر سه تامون سرماخوردیم . هوا اینجا خیلی بد و آلودست و تقریبا همه از دوست و فامیل و اطرافیان مریض شدن. 

خوشبختانه عفونت نداشت اما سرماخوردگی شدیدیه . دارو هم فقط سرماخوردگی کودکان تجویز کرده دکتر. منتظریم این دوره ی کسالت بار بگذره . تنها کاری که میتونیم بکنیم صبره. حسابی بی حال شده و از بغلم پایین نمیاد یه لحظه حاضر نیست ازم دور شه و جوری گریه میکنه که بیحال میشه ! 

حالا تو این بی حالی و مریضی چند روز بود حسابی پسرک کلافه  و بهانه گیر شده بود و شبا خواب آرومی نداشت و یهو تب میکرد. آّب دهنش حسابی روون بود و مدامممم دستش تو دهنش بود طفلک یهو میزد زیر  گریه :((( و هی میگفت ماما ماما :(((( مامان بمیره برات اینجوری درد میکشیدی ... اینجور به نظر میومد که همش از بیماریشه .اما نبود! بخاطر درومدن دندونای آسیاب بود ! یهو دو تا دندون آسیاب باهم درومد. بالا. خیلی اتفاقی موقع دادن قطره بابایی دیدشون و کلییی ذوق کردیم .البته دندونای پایین هم کاملا از روی لثه چیدان و امروز فرداست که دربیان. خلاصه که همه چی با هم قاطی پاتی شده 

برام جالبه که رادمهر فقط دوتا دندون پیش پایین و دو تا دندون پیش بالا رو داره و یهو آسیاب درآورده! انتظار دندونای شماره دو و نیش رو داشتیم

برای بیماریش که بردیمش دکتر معاینه ش کرد و گفت که داره کلی دندون با هم درمیاره لثه ش کاملا متورمه . گفت بعضی بچه ها اینجورین .وزنشم کرد که یازده و هفتصد بود و راضی بود.

- پسرکم کاملا راه افتاده و تند تند ازین ور به اون ور میره . چند روزه اول همش تو در و دیوار بود! مدام تق و توق میخورد زمین اما باز با جدیت بلند میشد و بدووو! یه وقتام البته درد ش میومد و صداش میرفت هوا! 

باید بریم کفش مناسب بخریم ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
10 آذر 92 11:32
فكر كنم بي حالي هاش مال همين دندون بوده. هميشه سلامت باشي خاله
مامان رایان
11 آذر 92 0:03
مبارک مبارک دندونای جدیدت مبارک رایانی هم درحال کش و قوس با دندونهای جدیدشه
عالمه مامان امیرحسین
11 آذر 92 16:47
دندونات مبارک عزززززززز خاله،بدو بیا عکسهای تولد گذاشتم