شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

ویزیت و سونوی هفته سی و پنج

1391/6/8 9:52
نویسنده : مامان
169 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه ، ( امروز چهارشنبه س )‌ بلخره رفتیم سونوگرافی ! روز قبل هم دکتر بودم که نسخه سونو رو نوشت ، آزمایشات رو باز بررسی کرد ، باز برای قند هشدار داد گریه و حتی گفت اگه قند بالا بمونه نمیتونیم ریسک کنیم تا زایمان طبیعی و زودتر سزارین میکنیم ! آخه چرا؟!      ‌
تازه با معاینه شکمی گفت همه چی  خوبه ولی نی نی ریزه ! درشت نیست ! عجیبه ها! آخه از عوارض دیابت بارداری همین درشت شدن نی نی هاست !
البته با وجود رژیمی که دارم برای کنترل قند دوماهه وزنی اضافه نکردم و خب معلومه نی نی گامبالو نمیشه !
من که هیچ مسئله ای با چاقالو نبودن نی نی ندارم ، هم واسه زایمان راحتتره ، هم اینکه خیالم راحته که دیابتم کنترل شده و اثری روی پسرکم نداشته ، اما خب !‌ دلم نمیخاد نی نی فسقلی یا ضعیف باشه!‌
و تازه مجبور هم بشم بر خلاف میلم سزارین هم کنم!

واقعا نخوردن ها سخت شده ! مشکل اینه من آدم شکمویی هم نیستما!‌ فقط دوست دارم آزاد باشم واسه خوردن ، هی مجبور نباشم قاشقای غذا رو بشمرم، یا نگاهم به ساعت باشه که بعد از چه ساعتی نخورم و اینجور چیزا

آه ه ه ! که دلم لک زده برای یه صبحونه ی جانانه با فرنچ تست ، پنکیک با نوتلا ! وای وای ! حلیم! یه قهوه با شکلات ! اصلا یه نون خامه ای بزرگ!!!!! 

هییییی این چهار هفته هم چشم میبندیم به روی خوشمزه های عالم!

آها ! راستی نگفتم ، تو سونو هم همه چی خدا روشکر خوب بود، پسرک کاملا همه جا شو ! نشون داد و تا تونست وول خورد و هی با پا زد به موس آقای دکتر و تازه یه جا هم برا مون (‌من و آقای پدر و دکتر)‌ ابروهاشم بالا انداخت ! وزن نی نی تو هفته سی و چهار و پنج روز دو کیلو و سیصد بود، که خب ... آره زیاد نیست !‌ تپل مپل نیست ولی خداروشکر کمتر از حد هم نیست ، کاملا نرماله . 

- گمونم کاملا شبیه پدرش باشه ! یا اقلا خونواده پدری ،اینو از همون تصویر نه چندان با کیفیت سونوی ساده دوبعدی فهمیدم ! نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارسیس
10 شهریور 91 18:55
مرسی ماهک جون اومدی وبلاگ دخترم خوشحال شدم !!! ایشالا بزودی خوب میشه همه چی !! دیگه از دست این رژیم سخت رها بشی!