شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

هفته ی سی و چهار؟ یا پنج؟

1391/5/25 3:56
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

این اختلافی که بین علماست ، ببخشید اختلافی که بین تاریخ سیکل و تاریخ سونوگرافی هست! نیشخند آدمو یه هفته ده روزی سرگردون میکنه واسه تعیین هفته ها! الان باز به حساب سونو اگه بخوام بگم امروز هفته سی و سه هم تموم شده و رفتیم سی و چهار ، به حساب تاریخ سیکل هم میریم هفته سی و پنجٰ٬‍ ...

خب زیادم مهم نیست ، مهم اینه که وقتی که کاملا رسیده و پخته ! شدی دنیا بیای چه فرقی میکنه پنجم مهر یا دوازدهم مهر؟ 

در هر صورت که میشی نیمه دومی! که اونم اصلا برام مهم نیست!

این روزا هر حرکتی میکنی کل شکم منو تکون میدی ! جا کم شده و وقتی میچرخی من یه حالی میشم انگار شکمم داره جدا میشه ! نمیدونم چطوری توضیحش بدم ! 

شبا هم که ماشالا ! هرجور میخوابم مورد اعتراض و لگدهای کوبنده جنابعالیه! به هر پهلویی میخوابم ناراحت میشی اینقد میکوبی تا بچرخم ، طاقباز هم نفس خودم میگیره ! میخوای بخوابم رو شکم مامانی؟؟؟ شاید خوشت بیاد ها!‌خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزوی من
25 مرداد 91 4:36
شیرینه لحظه شماری مگه نه ؟ ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد و صالح بزرگ بشه نظر منو بخوای .. به جسمش کار ندارم دعا کن روحش هیچوقت بزرگ نشه یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که برخی دیگر حسرتش را، کلماتی مثل : بابا، مامان، پدربزرگ … بیایید افسوس ساز نباشیم ... از دست کاشها کاری بر نخواهد آمد ...
آیه ی عشق
25 مرداد 91 13:38
تاریخ سیکل مهمتره و بیشتر اون رو ملاک قرار میدن... دیروز دکتر به من گفت که وقتی نی نیت زیاد تکون میخوره یعنی آبش کم شده شاید نی نی تو هم آب بخواداااا (البته اگه مثل من کم آب میخوری) وقتی وول میخورد و ضربه میزد من کلی قربون صدقش میرفتم، نگو آقا آب میخواستن و قصدشون دلبری نبوده