شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

بیماری... لطفا از خونمون برو !

1393/2/30 20:24
نویسنده : مامان
595 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش پسرک یه روز صبح مشغول بازی بود یهو زد زیر گریه شدید ! نگران شدم بغلش  کردم دیدم اوه چه تب داره ! فورا بهش استامینوفن دادم و بردمش آب بازی و بعدم خوابید ، عصر بردمیش دکتر ، چک کرد و گفت گوش چپش ملتهب و قرمزه ، دارو داد ، آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین کامپاند ، دارو ها رو بهش دادیم یه روز بعد اسهال گرفت شدید و پشتش هم حسابی ناجور ملتهب و سوخته شد! هر از گاهی م بالا میورد ! خوردیم به تعطیلیه روز پدر و مجبور شدیم صبر کنیم تا بعد از تعطیلی ، تو این مدت هم هرچییی بهش پماد و روغن و کرم ها ی پیشنهادی رو زدیم افاقه نکرد که نکرد! فرداش بردیم دکتر و گفت بخاطر آنتی بیوتیکشه و بهش نساخته ، اینبار سیفیکسیم داد و برای قارچ شدیدشم پماد کلوتریمازول . طفلک پسرک نه درست میتونست بشینه نه راه بره ! دلم خون شد این یه هفته ی گذشته . تمام شب تا صبح ناله و گاهی تب ، مدام هم دارو میخورد و همش بیحال بود، مخصوصا شب اول برای من و باباش عین کابوس گذشت. کوچولوی من تب میکرد و میسوخت و ناله میکرد و  اشک میریخت و با اون چشمای معصوم انگار التماس میکرد که مامان یه کاری کن خوب شم ...

الان دو روزیه خیلی بهتر شده و باز داره از دیوار صاف میره بالا ! خدایا شکرت بخاطر سلامتی ، نعمت بزرگی که تا از دست نره شیرینیش حس نمیشه !

خدایا لطفا هیچ کس رو با بیماری بچش آزمایش نکن، برای یه مادر هیچی سخت تر از دیدن بیماری جگر گوشه ش نیست

پ . ن : دکتر ش رو عوض کردیم، میریم دکتر زندوکیلی .به دکتر برای شیر و ماجراهاش گفتم گفت اصلا باید از خیلی زودتر ازینا شیر شب رو قطع میکردین ، الانم به جای قطع کامل میتونی شیر شبو قطع کنی و تا دوسالگی شیر روز رو بدی، گفتم خیلی وابسته س و گریه زاری میکنه تمام شب رو ، گفت اصلا به گریه ش اهمیت نده و شیر نده ، نوازشش کن و بذار بخوابه ! 

برای قد و وزن گفت خیلی هم عالیه ! گفتم روی نمودار قدش خیلی خوب نیست گفت اصلا دیگه قدشو اندازه نگیر! تا شب عروسیش قول میدم از باباشم بلند تر میشه .میگفت وقتی تو و باباش اینقد قد بلندین چرا باید کوتاه بمونه؟ و گفت همه بچه ها تا یک سالگی به هفتاد و پنج و تا دوسالگی  به هشتاد و دو سانت برسن کافیه ! بقیه ش جای نگرانی نداره اصلا، در ضمن وزن فسقلکم باز بالا رفته بود خدا روشکر، دوازده و چهارصد و پنجاه بود با ترازوی دکتر. با اینحال بهش زینک هم داد کفت با تو جه به بیماریش تو روند بهبودش موثره.

پ ن دوم! : بعله حالا که پسرک داره خوب میشه خودم سرما خوردم !‌ 

پسندها (2)

نظرات (2)

شهرزاد
31 اردیبهشت 93 19:32
خدا رو شکر که خوب شده واقعا" هیچی بدتر از مریضیه بچه نیست ...حالا وقتشه که به خودت برسی تا خوب شی مامان خووووووب
مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان مريم
11 خرداد 93 0:12
خدابد نده عزیزم؟ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشی.....مامانش یه چندتا از عکسای گل پسرمون بزار لطفا....مرسی....
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما میزارم