شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

آيا بیچاره شدیم؟! :)

1392/12/18 0:07
نویسنده : مامان
222 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز دیدم چند دقیقه ایه تو اتاقه و هیچ صدایی نمیاد ! و اصولا این سکوت مطلق مشکوکه! 

رفتم و با صحنه بسیاررر هیجان انگیزی مواجه شدم! 

بعلـــــه ! پسرک مدادی پیدا کرده بود و برای اولین لذت خط خطی کردن دیوار رو چشیده بود!

- واقعیتشو بخواین من کلی از دیدن این صحنه ذوق کردم و کلییی خندیدم ! یه همچین مادرِ ِ ... ! چی بگم!؟ 

خب راست تر شو بخواین اصلا خیلی وقت بود منتظر بودم ببینم کی این کارو کشف میکنه !!! تا الان هر جا مداد میدید بدو میومد سراغ کاغذشم میگرفت.

خودم تا جاییکه یادمه ، همیشه خدا تا جایی که من قدم میرسید یه سره رو دیوارا خط خطی بود... بله خب ! رطب خورده کی منع رطب کند؟ (یا چون منع رطب کند؟) و برا همینم هر سال باید خونه رو رنگ میکردن! 

حالا مسءله اینه که ، مای مستاجر ، با این دیوارای گچی ... با این هنرنمایی ها چه باید بکنیم؟!

هیچی دیگه فقط باید مواظب باشیم مداد گیر دستش نیاد!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)