شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

نظرات (5)

عالمه مامان امیرحسین
12 تیر 92 23:42
سلام دوستم پسریه منم تازه رفته توی نه ماه راستی شازده کوچولوی شما میشینه
عالمه مامان امیرحسین
15 تیر 92 14:56
آخی عزیزم پسریه شما هم خیلی نازنازی،امیرحسین من دوتا دندون در آورده و علاقه ای به نشستن نداره واسه همین نگران بودم.فقط دوست داره نگهش داری تا روی پاهاش وایسه واسه همین عاشق روروکشهراستی من لینکتون کردم خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم
مامان سارا
15 تیر 92 18:43
9 ماهگیت مبارک شارده کوچولو
مامان سارا
15 تیر 92 18:43
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com) خوشحال میشم به ما هم سر بزنید. لطفا با گوشی خودتون همسرتون و مامانتون و دوستاتون اصلا هرکسی که گوشی دستش میبینین پیامک کنید تا 18 مرداد
نازنین
15 تیر 92 20:35
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.با اجازه لینکتون کردم. اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com