شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

توضیح اینکه چرا این وبلاگ به روز نمیشود آیا !؟

1392/2/12 14:08
نویسنده : مامان
214 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از شش هفته بلخره موفق شدم شازده پسر به بغل بشینم پای پی سی و وبلاگ آپ کنم ! 

نه که فکر کنین تنبل شدما ! نه والا ! لبتاب نازنین دوم فروردین سرقت شد و من موندم بی لبتاب! بعله! ازون همه عکس پسرک متاسفانه بخشی بدون ابنکه بکاپ گرفته بشه تو لبتاب بود و رفت که رفت!

حالا فک کن تو این چند هفته که انصافا هر روز یه ماجرای تازه داشتیم با این پسرک ، من مونده بودم بی لبتاب و نمیتونستم وبلاگ رو بروز کنم.

القصه! دیگه امروز طاقت نیوردم  و اومدم  پای پی سی تا بلکه بشه و یه خلاصه ای از چند هفته ی گذشته رو اینجا بنویسم ! امیدوارم موفق بشم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرحسین
14 اردیبهشت 92 11:58
سلام دوست جونم خوبی؟به وبلاگ پسریه منم بیا منتظرتممن لینکتون کردم
مامان رايان
15 اردیبهشت 92 14:50
اخي چقدر بد شد اشكال نداره فداي سر رادمهر جوووون ي عالمه وقت براي عكساش قشنگتر داري
رادمهر و مامان
16 اردیبهشت 92 1:09
سلام مامان رادمهر.اسم پسر منم رادمهره.خوشحال میشم به ماهم سربزنید از طرف ما رادمهر
عالمه مامان امیرحسین
22 اردیبهشت 92 18:46
مرسی که به ما سر زدی پسر گلتو از طرف من ببوسبازم بهمون سر بزن
آیه ی عشق
10 تیر 92 6:54
بنویس خو