شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

آقا ...آقا...!

1391/12/28 23:46
نویسنده : مامان
209 بازدید
اشتراک گذاری

یهو سوزنش گیر میکنه : آقا ...آقا ..آقا !!! بابا بابا بابا! مامامامااما! ام َ ام َ ! 

و البته تفففف تفففففففف تفففففففففف ! 

و خنده های مامان ذوق مرگ کن ! 

و نگاه ها ی عمیق بابا کُش! 

عاشقتم کوچولوی من ! 

ممنون برای این همه ذوق و شوقی و شوری که به زندگی م اوردی .

-راستی، بهت گفتم چقد دوستت دارم؟ نگفتم...؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مينا مامي رايان
18 فروردین 92 20:12
سلام ماهك جوونم وبلاگتو خيلي دوس دارم عكساي رادهمرجون روهم بذار ادرس وبلاگ رايان رو برات ميذارم خوشحال ميشم من بااجازه وب رادمهرجون رو اد كردم
مادر(رادین و راستین)
28 فروردین 92 22:11
سلام سال نو مبارک ......... با تاخیر ماشالله به رادمهر جون حرف می زنه .... خدا حفظش کنه ماهک جون صداشو ضبط کن..... یه عکس برامون بذار ببینیمش