شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

پسرکم با مامانش حرف میزنه!

1391/10/24 0:07
نویسنده : مامان
341 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که رادمهر موقع شیر خوردن هر از چندی ممه رو رها  میکنه رو دور و برش رو یه بررسی میکنه! چند روزی هم هست که موقع شیر خوردن یه سره یا کوتاه کوتاه اوممممم اومممم میگه ! خیلی بامزه ست! 

اما دو روز پیش ، موقع شیر خوردن یهو سینه رو رها کرد برگشت به سمتم و گفت اِ اِ اِ اِ ..... 

داشتم به صفحه ی گوشی موبایلم نگاه میکردم ، برگشتم نگاهش کردم و خندیدم ، دوباره گفت اِ ...! و بعد خندان و خوشحال دوباره مشغول خوردن شد، چند ثانیه بعد دوباره برگشت تو چشمام نگاه کرد گفت  اِ اِ اِ‌  آ آ آ‌....!!! و خندید !!! وای این اتفاقی نبود ! داشت با هام حرف میزد! کلی چلوندمش فسقلیو! و کلی قند تو دلم آب شد ازین توجه ویژه و منحصر به فرد پسرکم به من! 

جدیدا وقتی داره نق میزنه و میرم سراغش یهو میگه ماااا  !!!  انگار میگه مامان !‌ بلخره اومدی؟؟! 

اومه و اوما و ما رو خیلی میگه ! و معلومه که ما همه رو میذاریم به حساب مامان گفتن !!! :))))

ولی هر کسی چند دقیقه ای پیشمون باشه تائید میکنه پسرک آشکارا داره با حرفای من دراوردیش با هامون صحبت میکنه و غر میزنه!‌یا درد دل میکنه !  و بیشتر از همه خنده و شوخی!‌

این روزا بیشتر از همیشه صبحا از بیدار شدن کیف میکنم چون هر روز صبح خنده های شیرین پسرک در انتظارمه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارسیس
24 دی 91 21:05
خدا این روزای قشنگ و هر روز قشنگ تر کنه برات مامان رادمهری جون