شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

خواب های دنباله دار نی نی

1391/8/2 0:37
نویسنده : مامان
216 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند روز پیش وقتی نی نی خواب بود از حرکات سریع چشماش میشد فهمید داره خواب میبینه ، و گاهی هم تند تند حالت چهره ش از خنده به گریه ، به اخم و بی تفاوتی و ... تغییر میکرد ، خلاصه خیلی بامزه بود! جوری که من که هی منتظر بودم بخوابه باهاش بخوابم یادم میرفت و غرق تماشای این حرکات بامزه ش میشدم !
الان چند روزه علاوه بر حرکات چشم و صورت ، صدا هم اضافه  شده !
تو خواب قشنگ با صداهایی که در میاره انگار داره حسی رو به نمایش میذاره مثلا ناراحته ، خوشحاله ، یا مثلا انگار داره جواب کسی رو میده !!! یا چیزی رو با آب و تاب تعریف میکنه !!!

امشب باباش بعد از خوردن شیر بغلش کرده بود که بادگلوش رو بگیره کلی به این سر وصداها خندیدم و محو تماشا ی پسرک شده بودیم ! گاهی هم تو خواب با همون نفس هاش بدون این که حتی دهنش رو باز کنه جیغکی میکشه که منو کلی از جا میپرونه ! بعد میبینم آقا راحت خوابه !

راستی هرکار کردم شازده پستونک رو نگرفت !‌ دوست داشتم اگه بشه بگیره که شبایی که دلش درد میکنه کمکش کنه ، آخه مکیدن اثر آرامبخشی برای نوزاد داره و پسرک هم هر وقت دل پیچه داره اصراره داره که سینه رو بگیره اما اصلا نمیتونه چون هی بخود ش میپیچه هی سینه رو میکشه و ول میکنه و خلاصه داستان داریم باش! پستونک رو هم که نگرفت ! اصلا قیافه ش دیدنی بود وقتی گذاشتم دهنش ! یه آن خیال کرد ممه است ! و دنبال بقیه ش میگشت ! بعد سریع دید اخ اخ این چیه !؟ شوتش کرد بیرون ! جوری محکم هم شوتش میکنه انگار فحش دادیم بهش ! :)

اما دیشب شیشه شیر رو امتحان کردیم و گرفت ! با شیر موافقه و خوشش اومد! :)))

این کارو کردم که اگه خواستم بذارمش پیش باباش یا مامان بزرگش و جایی برم یا شبا که من گیج خوابم و این به خودش میپیچه میخاد مم دهنش باشه و من دیگه نمیکشم از خستگی ، خیالم راحت باشه که شیر داره ، البته فقط شیر خودم ها !

پس فردا هم قراره پسرک رو ببریم و ختنه کنیم ، تصمیم دارم واسه خود جراحی نرم تو مطب ، اصلا دلش رو ندارم :(‌ همون تو ماشین یا دور و بر بمونم شاید که بعد بتونم به سرعت خودم رو بهش برسونم و آرومش کنم ، شایدم رفتم تو ! نمیدونم واقعا !  

- بعدا نوشت ؛ من نی نی بودم پستونک رو گرفتم بی دردسر ! کلا بچه رله ای بودم ! آقای پدر اما دقیقا با واکنشی مثل پسرش با پستونک روبرو شده بوده ! حالا دیگه ببین آقای پدر چه خوشحال !!! که پسرش عین خودش پستونک رو تحویل نگرفته ! :))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)