شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

شازده کوچولو

یک انسان همیشه در صحنه حاضر!!!

1392/10/8 0:13
نویسنده : مامان
172 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کن! بعد از کلی چونه زدن با خودت پاشی بیای یه صفحه با آب و تاب تایپ کنی ، کلی به حافظه فشار بیاری و چیزایی که قرار بوده یادت باشه بنویسی رو به یاد بیاری ! 

بعد قشنگ تو خطوط آخر..

یهو کامپیوتر خاموش شه !خنثی

عه چی شددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالتعجب

رادمهررررررررررر........تعجب

چرا دوشاخه رو کشیدی؟؟؟؟کلافه

رادمهر: هه هه هه هه هه ....! غش غش خنده ! (آخرشم ولو شده رو زمین و ادا اطواری میریزه که بیا و ببین !!!)

ختم ماجرا : الهییییییی قربونت برم منننن بوس بده مامانیییییی !!!

پ ن - تقصیر خودم بود! جای کامپیوتر رو عوض کردیم و هوز سیم ش رو مخفی نکردم . بیخیال! 

-چرانی نی وبلاگ هم مثل بقیه بلاگر ها از متن نسخه چک نویس اوتوماتیک نمیگیره؟! آخه دیگه چجوری اون همه رو بنویسم؟  :(

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عالمه مامان امیرحسین
8 دی 92 13:50
آخی درکت میکنم امیرحسین که میاد قشنگ دکمه خاموشو میزنه.از دست این ووروجکهای ما.راستی پسرت حرف هم میزنه؟؟؟آپم بدو بیاااا --- ووروجک شیطووون
مادر(راین واستین)
8 دی 92 19:34
حالا اولشه ..... کارها و هنرنمایی های برات بکنه که شاخ هم دربیای کمه خدا حفظشون کنه ---------------- واقعا هر روز یه شگفتی جدید ! خدا همه شونو حفظ کنه
ساحل
10 دی 92 17:57
نیلیا که یاپطد گرفته بود کامپیوتر رو از پایین خاموش میکرد... رفتم تو سیستم دستکاری کردم که دیگه وقتی دکمه power رو میزنه کامپیوتر خاموش نشه... حالا هم میآد میشینه رو میز کامپیوتر نای نای گوش میده...صفحه کامپیوتر رو نصف رکدم..نصف نای نای نیلیا نصف صفحه خودم!! الانم داره منو میزنه بغل!!!!!!!! ------------------------- ای جون دلم