شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده کوچولو

فقط دو هفته مونده

1392/6/29 23:34
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روز پیش صحبت یاد دادن راه رفتن به تو بود همه اطرافیان تو مهمونی که بودیم تاکید میکردن که دستت رو بگیرم و مدام تاتی ببرم تا یاد بگیری راه بری. در مورد حرف زدن هم همین طور . همه میگفتن باهاش تمرین میکنی؟  

شب وقت خوابوندت به این فکر میکردم که چه چیزایی رو من تا حالا بهت یاد دادم؟ اصلا چقدر سعی کردم چیزی یادت بدم؟ راستش خوب که فکر کردم دیدم من اصلا هیچ تلاشی برای یاد دادن چیزی بهت نمیکنم! خوبه یا بد نمیدونم و اصلا کاری به این مسءله ندارم  . اما من واقعا هیچ تلاشی برای یاد دادن بازی . راه رفتن . حرف زدن . یا هر چیز دیگه ای به تو نمیکنم! شاید هم اگه یه ذره وقت بذارم و باهات تمرین کنم خیلی راحت خیلی چیزا رو که هنوز انجام نمیدی رو یاد بگیری . اما ... واقعیت اینه که من از تماشای بزرگ شدنت ، رشد و یادگیری خودجوشت اونقد لذت میبرم که اصلا دلم نمیخواد هیچ کاری جز تماشا بکنم! 

همینی که هستی رو دوست دارم تماشا کنم! دوست دارم غافلگیر شم اون روزی که خودت یهو بلند میشی و درخودت توان راه رفتن میبینی . یا وقتی میبینم سعی میکنی کلمه ی من رو تکرار کنی یا حرکت من رو تکرار کنی . اونقدر ذوق میکنم که اصلا یادم میره میشه تمرین کرد و روند یادگیری رو تسریع کرد ! 

باید اعتراف کنم من بجای یاد دادن حرف زدن و کلمات ، خودم از تو دارم حرف زدن یاد میگیرم! تقریبا بیشتر مکالماتمون به زیون توئه! ازینکه مثل تو حرف بزنم کیف میکنم! ازینکه مثل تو بازی کنم و راه برم. 

پسرکم من دارم دوباره بچگی رو با تو تجربه میکنم! و اونقدر لذت بخشه که اصلا دلم نمیخواد به این زودیا تموم شه! اصلا دلم نمیخواد روند بزرگ شدنت رو سریع تر کنم! 

 وقت برای یاددادن و یاد گرفتن زیاده ! فعلا بذار فقط تماشات کنم :)

- پارسال این روزا برای من فقط به انتظار میگذشت ! یادته؟؟!!! 

 -- یه عالمه کاغذ و مقوای رنگی یه عالمه فکر و طرح و کار ... تولد شازده پسرکم تو راهه! 

--- دندون سوم! بعله بلخره بعد از این همه وقت .یعنی از اول ماه رمضون تا میلاد امام رضا ! بلخره دندون سوم یه خودی داره نشون میده ! (بالا سمت راست)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کیان کوچولو
30 شهریور 92 23:10
ای جاااان مبارکه دندونه ناز دونه ... 8
عالمه مامان امیرحسین
8 مهر 92 12:34
سلام دوست جونم،خووووفی؟آخی منم دل تو دلم نیست واسه ی تولد امیرحسینم آخه کمتر از یک ماه دیگه است از الان دارم برنامه ریزی میکنم انشاالله هم به ما و هم به شما تولد نی نی هامون مبارک باشه و خیللللللللللی خیللللللی خوش بگذره از پسریت بیشتر بگو پسریه من که یک دقیقه نمیشینه بهم سر بزن منتظرتم