شازده کوچولوشازده کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

شازده کوچولو

واکسن چهار ماهگی

1391/11/16 17:56
نویسنده : مامان
289 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بلخره بعد دو روز تنبلی و یک روز جمعه ! رادمهر خان واکسن چهار ماهگی رو هم زد. 
ازون جایی که دیگه کاملا محیط و آدما رو میشناسه و دقت میکنه خواستم موقع واکسن زدن تاجایی که میشه حواسش رو پرت کنم که واکسن زدنش رو نبینه ، اما پسرم چنان با دقت به خانوم بهداشتیه! نگاه میکرد و ذوق میکرد که هیچ جور نمیشد راضیش کرد نگاهش نکنه ! حتی سرشو کمی چرخوندم به طرف خودم وروجک با همه زورش نگاهشو همون وری نگه میداشت! خانوم بهداشتیه تمام مدت داشت با من حرف میزد و بچم خیال میکرد داره برای ایشون تعریف میکنه!‌ این شد که با دقت تمام سرنگی که تو دستش بود و دنبال کرد و یه آن قیافه ی خندون و خوشحال تغییر کرد و جیییغ!!! طفلکم دو ثانیه ای گریه ی معترضانه و با دلخوری کرد و به محض اینکه صورتمو گذاشتم کنار صورتش و باش حرف زدم گریه رو تموم کرد اما سرشو پیچوند به سمت من و فرو کرد تو شالم و تا تو وقتی به باباش دادمش با بغض و دلخوری روشو بر نگردوند از بغل مامان!‌
الهی دورش بگردم بچم اصلا انتظار همیچین برخوردی رو نداشت خب ! اونم بعد اون همه روی خوش و خندانی که به خانومه نشون داد !

وضعیت رشدش هم خدا روشکر خوب بود مثل قبل، وزنش هشت کیلو و صد، قدش شصت و پنج، و دور سر کجو کوله ش چهل و یک بود !

خدا روشکر واکسن چهار ماهگی به شکل قابل توجهی از واکسن دو ماهگی کم درد تر بود و کمتر اذیت کرد، خونه که اومدیم همونجور که مامانای دیگه کلوب گفته بودن دو سه ساعتی بعد از واکسن آروم بود و بعد یهو گریه و بی قراری شروع شد و یک ساعتی هم ناآرومیش طول کشید و بعد دوباره آروم گرفت، بعد از اون درد نداشت اما بیحال بیحاله! حتی هنوز بعد از یک روز!‌ و تمام دیشب رو با درد و گریه از خواب میپرید طفلکم ، که نمیدونم مال واکسن بود یا دل پیچه ؟ چون کلی هم هر بار باد خارج میکرد. یه مقدار کم هم تب داره که قابل توجه نیست ، اما بیحالیش خیلی به چشم میاد. بغلش که میکنم بر عکس همیشه که سیخ میشینه تو بغلم و دور بر و نگاه میکنه لم میده به سینه ی مادر و آروم میگیره .

خلاصه اینم از واکسن چهارماهگی !‌خدا بقیه ش رو هم بخیر بگذرونه ! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اميرحسين
18 بهمن 91 22:53
سلام ماماني مهربون خدا حفظ كنه كوچولوي نازتون رو نگران نباشيد واكسن ٦ ماهگي هم كمي اذيت داره اما به جاش واكسن يكسالگيشو اصلا متوجه نميشيد خيلي راحته اما خداييش بخش واكسن بچه بزرگ كردن از سخت ترين بخشهاست وبلاگ جالبي داريد با اجازه لينكتون ميكنم .